Klachtenprocedure en Wkggz
Heeft u een klacht dan verwijzen we u naar https://www.zorgvoorzzp.nl/klachtenprocedure/
Ik probeer zo goed mogelijk voor u te zorgen en mijn behandelingen met de grootste zorg goed uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u ondanks mijn aandacht en inzet, hierover niet tevreden bent. U kunt dit mij laten weten door een klacht in te dienen. Uw klacht wordt altijd serieus in behandeling genomen en u kunt er op rekenen dat ik er alles aan zal doen om samen met u tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt een klacht om onze dienstverlening te verbeteren.
Klachtenprocedure
- Bespreek uw klacht altijd eerst met mij.
Heeft u een klacht dan wil ik dit zo snel mogelijk van u vernemen. Misschien is er sprake van een misverstand wat eenvoudig opgelost kan worden. - Telefonisch of per e-mail.
Wij vragen u om uw klacht zo precies mogelijk te omschrijven en daarnaast aan te geven om welke behandeling, dag en tijdstip het gaat. U kunt uw klacht telefonisch via 0623790669 of per e-mail info@elze-marie.nl aan ons melden. Na ontvangst neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op en zal ik mijn uiterste best doen om u klacht naar alle tevredenheid op te lossen.
ik streef ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vier weken na dagtekening in behandeling te nemen en met u proberen op te lossen.
Klachtenregeling- met erkende geschilleninstantie
Komt u er met mij niet uit? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Zorg voor zzp. Die kan bemiddelen tussen u en mij, zodat wij samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt de klachtenfunctionaris gemakkelijk door te mailen naar klachten@zorgvoorzzp.nl.
Of download de klachtenprocedure van Zorg voor zzp.
Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen.
WET KWALITEIT, KLACHTEN EN GESCHILLEN ZORG (WKKGZ)
In Nederland is er de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (Wkkgz) waar ZZP’ers werkzaam in de medische-, geestelijke-, complementaire-, alternatieve-, of cosmetische branche aan moeten voldoen. Deze wetgeving is in het leven geroepen om de kwaliteit in de zorg te kunnen blijven verbeteren en daarbij de cliënt centraal te stellen. Om die reden is er een verplichting voor de ZZP’ers om zich aan te sluiten bij een klachtenregeling- met erkende geschilleninstantie, zodat er altijd een plek is waar de cliënt heen kan gaan, mochten er zaken niet naar tevredenheid zijn gelopen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@allesvoorschoonheid.nl. Leidt dit niet tot een oplossing vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.